Preay 2 от студии Arkane

Перші враження від гри Prey

Prey 2

Перша частина залишила після себе спогад тієї гри, яку почали ще розробляти в середині 90-х, а закінчили лише в 2006-му році після черги змін розробників та концепцій.

Пізніше анонсували другу частину, і її спіткала така ж сама доля. Не втсигли геймери порадіти майбутньому проекту про міжзіркового мисливця за головами, як його негайно закрили. Але пару місяців назад, на Е3, оголосили, що замість другої частини слід очікувати перезапуск і займається ним студія Arkane відома по Dishonored і Arx Fatalis. А ще це буде не просто шутер, а научно-фантастичний екшн про експеременти над людиною і самотність в глибокому космосі.

І ось на QuakeCon 2016, який пройшов в Далласі (США),  нам показали трохи геймплея.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=j3E-5ZGiUAA?rel=0&iv_load_policy=3]

Головного героя нам представили ще в трейлері – це вчений на ім’я Морган Ю (може бути будь-якої статі), остання виживша людина на станції Талос-1, що повільно дрейфує по орбіті Місяця. На цю станцію вторглись інопланетні створіння, які нагадують гібрид тіньових монстрів із Ico і некроморфів із Dead Space. Щось на зразок живих тіней або згустків диму, до того ж з надприродними можливостями. Найдрібніші з них здатні копіювати форму будь-яких побутових предметів. Для геймплея це означає, що ворогом може бути хто-завгодно: сміття, стіл, квітка в вазі. Навіть спокійно лежачий на землі пістолет, який Ви будете намагатись підняти.

Запорука виживання – обережність і недовіра до всього. Штовхайте коробки, стріляйте по вогнегасникам і завжди будьте готові до того, що пропущена Вами валіза перетвориться в монстра у Вас за спиною і вкусить, як тільки відволічетесь.

Більш крупний різновид прибульців вже антропоморфний і вміє надзвичайно швидко пересуватись з місця на місце. До речі, будьте спостережливими,  найбільші за розміром інопланетні створіння зможуть одним ударом загнати Вашого героя в могилу.

Геймплей в Pray

Розробники стверджують, що масштабних перестрілок в Prey майже не буде. Зброї на космічній станції не дуже багато, і частіше доведеться вирішувати проблеми кмітливістю та хитрістю.

Щоб боротися з монстрами, у героя є цілком типовий арсенал: розвідний ключ, пістолет, дробовик та інше. Окрім того, у нього є древо навичок майже як в Deus Ex. За бажанням можна прокачати силу рук і навчитися кидатись важкими коробками. Або опанувати швидкісний біг та уникати конфронтації.

До того ж, у Моргана є надможливості, як типові – щось схоже до кінетичного поштовху, що розкидає усе перед Вами – так і «свої». Розроблювачі Prey також Вам дарують здатність до мімікрії. Тобто Ви зможете перетворитись у будь-який предмет, який зустріли на рівні. Наприклад, щоб потрапити в вузьке віконечко реєстрації, герой просто став кружкою з-під кави і закотився у вузьку щілину. А щоб забратись на високий уступ, скопіювавав якийсь механічний агрегат розміром в кулак, а потім запустив себе за допомогою кінетичного поштовха. Легку машинку підкинуло в повітря, після чого вона приземлилась в потрібній точці.

Поки публіка відходила від несподіванки, розроблювачі показали ще один прилад – пушку GLOO. Вона стріляє аналогом монтажної піни, що раптово застигає в точці потрапляння. Цією піною можна «приклеювати» монстрів, затуляти отвори в трубах, із яких лине вогонь, і навіть натурально будувати сходи! Неприступних місць на карті просто не лишається – що завгодно можливо залити піною, після чого залізти по «залитій» споруді догори або перебратись через прірву.

Отсутствие гравитации в Prey

Можливо буде вільно ходити як по самій станції, так і за її межами – в умовах нульової гравітації. Кажуть, що за рахунок цього одне проходження може зовсім відрізнятись від іншого.

Сама станція являє собою одну велику відкриту локацію: герой пересувається в будь-якому напрямку і все досліджує. Ніякої рівневої  структури – тільки цілі в різних кутках. Десь доведеться літати в невагомості (наприклад, щоб пробратись в діру в прошивці й поцупити звідти ключ), в іншому місці – просто розчистити собі шлях вогнем.

Будь-який предмет можливо розібрати на складові. А потім використати їх, щоб роздрукувати на 3D-принтері те, що Вам необхідно. Зі слів розроблювачів, матеріалізувати дозволяється усі предмети. До речі, «розбирач на інгрідієнти» виглядає як вакуумна граната, що всмоктує в себе усе в близькому радіусі. За її допомогою можливо і розчищати завали, і боротися з супротивниками. Тільки, швидше за все, запас цих гранат дуже невеликий.

Персонажи в Prey

Вплив арта із Dishonored  відчувається досить сильно. Також зверніть увагу на обличчя персонажів.

Перед тим як Prey закрили, вона здійснювала враження гри зі спокусливим сюжетом про полювання на космічних порушників. Але ця нова Prey здається не тільки цікавою, але й оригінальною. У ній є трохи від Portal і Deus Ex, та багато від Dead Space і System Shock.

І ще краплина стиля від студії Arkane, яка, здається, вже просто на вміє створювати звичайні ігри. Тут навіть прилад, дозволяючий розвивати навички і малювати карту місцевості, герой кожен раз вставляє собі в око, викликаючи шок у непідготовленного геймера. Заінтригували, нічого й додати.

Аби тільки прокляття неправильно названого судна знову не зіграло з Prey злий жарт.

Отправить ответ

1 Комментарий на "Перші враження від гри Prey"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Desmond Miles
Гость

Хм…. Я до цього грав в першу частину Prey, і я б не сказав, що гра прям захоплює, і ти починаєш в неї грати днями і ночами. Але на перший раз вона досить цікава, тільки під кінець починає набридати. Тут вроді написано, що мають її зовсім переоформити, і друга частина буде зовсім відрізнятись від першої. В цьому випадку, я б зіграв. Сподіваюсь, графіка і озвучка залишиться на високому рівні.

wpDiscuz